Zlecenia specjalne

Zlecenia specjalne

 

Wbrew pozorom iluzja to bardzo szeroka dziedzina działalności artystycznej, a jej możliwości mogą zostać wykorzystane na wiele różnych i oryginalnych sposobów.
Jeśli planują Państwo akcje promocyjną lub reklamową, iluzja daje możliwość skupienia uwagi potencjalnych klientów, a także ciekawego i zaskakującego zareklamowania Państwa produktu...

Jeśli przygotowują Państwo przedstawienie teatralne, program kabaretowy lub koncert w trakcie którego powinny dziać się rzeczy niewytłumaczalne, możemy opracować dla Państwa efekty magiczne w trakcie których zarówno aktorzy jak i dowolne przedmioty w magiczny sposób mogą pojawiać się na scenie, znikać , lewitować..

Na zlecenie Teatrów przygotowywaliśmy m.in.

-  efekty pobierania krwi, podcinania żył oraz lewitacji koca do przedstawienia "Małe szaleństwa" w Teatrze Dramatycznym w Kaliszu

- opracowanie triku polegającego na lewitacji osoby nad krzesłem oraz nauka aktorów efektów magicznych w Teatrze " Witkacy" Zakopane

- konsultacje magiczne do spektaklu "Przerażony na śmierć " w Teatrze Variete w Krakowie

 

Przykładami  realizacji telewizyjnych mogą być : 41d

Magiczna etiuda a'la James Bond
Jest to autorski trik z magicznym pojawieniem na scenie, przecinaniem , rozdzielaniem i lewitacją tułowia oraz
pojawieniem trzech asystentek przygotowany specjalnie na półfinał IV edycji programu Mam Talent
dający możliwość pojawienia np. osób prowadzących Galę /koncert, gwiazdy wieczoru itp.

Magiczne pojawienie z plakatu
Efekt opracowany na zlecenie Telewizji Sfera, prezentowany podczas X Jubileuszowej Gali „Obiektywy Sfery” 2013h
zaskakujący efekt oparty na połączeniu iluzji z czarnym teatrem,
ukazany w zabawnej etiudzie w trakcie której na scenie może pojawić się dowolna ilość osób lub przedmiotów, mogą one być pojawiane na wiele sposobów np. zostać wymalowane lub wyjść z plakatu , który nagle ożyje...

Należy pamiętać, że iluzja daje nieograniczone możliwości kształtowania
i zmieniania rzeczywistości – jedyne co nas ogranicza to wyobraźnia, czas i budżet.